solen er gået
vinterens øde
min tomme komode
jeg spiser en burger
jeg spiser pomfritter
jeg kigger på alle de Lars Løkker
og deres facebook-profiler
jeg vil aldrig komme ud af min lejlighed, nu
det er vinter nu
det er vinter nu
det er vinter nu
gid katten ville spise vinterens tunge
gid katten ville spise jeres tunge
morgensolen skal stå i runde
morgenstunde
det er vinter nu
jeg håber alle dem der stemmer rødt
forbliver evigt unge
Ingen kommentarer:
Send en kommentar