søndag den 15. november 2015

blomsterne er døde
solen er gået 
vinterens øde
min tomme komode
 
jeg spiser en burger 
jeg spiser pomfritter
jeg kigger på alle de Lars Løkker
og deres facebook-profiler 

jeg vil aldrig komme ud af min lejlighed, nu

det er vinter nu
det er vinter nu
det er vinter nu

gid katten ville spise vinterens tunge
gid katten ville spise jeres tunge
morgensolen skal stå i runde 
morgenstunde

det er vinter nu

jeg håber alle dem der stemmer rødt
forbliver evigt unge







Ingen kommentarer:

Send en kommentar