hej
jeg gider ikke være menneske i dag
her er et foto
af en pizza
som jeg har spist,
ved du om det har regnet?
jeg har nemlig slet ikke været ude
jeg har bare drukket cola
jeg tror
jeg venter på noget
jeg ikke ved hvad er


Ingen kommentarer:
Send en kommentar