torsdag den 5. november 2015

hej 
jeg gider ikke være menneske i dag
her er et foto  
af en pizza 
som jeg har spist, 
ved du om det har regnet?
jeg har nemlig slet ikke været ude 
jeg har bare drukket cola
jeg tror
jeg venter på noget
jeg ikke ved hvad er





Ingen kommentarer:

Send en kommentar