søndag den 8. november 2015


jeg sidder og ser broen 2

jeg er lige kommet hjem fra Præstø

dit seneste indlæg er et fedt drama

langt bedre end broen 2

jeg synes vi skal sende til dr

måske det kan blive til en serie

titlen: vi ser fjernsyn, vi ser fjernsyn

måske kan peter linde busks malerier
spille hovedrollen

ellers skal det bare handle om os to
der sidder i en sofa

i klubværelse

råber fuck alt den refleksion der er i litteraturen

mens vi kaster pengesedler på en kønsløs krop

og et kor af spøgelser visker:

jeg gider ikke tælle stjernerne 

naturen er ikke matematisk 

mit fjernsyn er en maskine 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar