søndag den 8. november 2015
jeg sidder og ser broen 2
jeg er lige kommet hjem fra Præstø
dit seneste indlæg er et fedt drama
langt bedre end broen 2
jeg synes vi skal sende til dr
måske det kan blive til en serie
titlen: vi ser fjernsyn, vi ser fjernsyn
måske kan peter linde busks malerier
spille hovedrollen
ellers skal det bare handle om os to
der sidder i en sofa
i klubværelse
råber fuck alt den refleksion der er i litteraturen
mens vi kaster pengesedler på en kønsløs krop
og et kor af spøgelser visker:
jeg gider ikke tælle stjernerne
naturen er ikke matematisk
mit fjernsyn er en maskine
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar