fredag den 6. november 2015

jeg har været til frisøren
og få klippet mit hår
et fint lille sted på
amagerbrogade
folk med ø-klip
for det meste
130kr
gratis kaffe
overhørte f.eks. en
far spørge sin 5 årige
søn om hvad han synes
om damer
han grinte genert
så grinte vi alle genert
børn/voksne/dyr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar